Psaxnwdouleia Blog

Εικονίδιο

Ψάχνετε δουλειά? Το βιογραφικό από μόνο του δεν είναι αρκετό, το networking είναι απαραίτητο. Μέσα από τα social media μπορείτε να μεγαλώσετε το network σας και να διαδώσετε το μήνυμα σας σε ένα μεγαλύτερο και ποικίλο κοινό. Στείλτε μας τι ψάχνετε στο psaxnwdouleia@gmail.com ή στο http://twitter.com/psaxnwdouleia, εμείς θα το δημοσιεύσουμε και αυτόματα η αναζήτηση σας θα απευθύνεται σε περισσότερους ανθρώπους που ίσως να μπορέσουν να βοηθήσουν να βρείτε αυτό που ψάχνετε.

ΝΕΑ ΑΓΓΕΛΙΑ-Αθήνα-Τραγουδίστρια-30/03/2011

Η Ελίνα είναι τραγουδίστρια και τα τελευταία 7 χρόνια τραγουδάει σε μουσικές σκηνές. Τους καλοκαιρινούς όμως μήνες μένει χωρίς δουλειά καθώς αυτοί οι χώροι δεν λειτουργούν. Όποιος μπορεί να σκεφτεί ή να προτείνει ένα μέρος στο οποίο θα μπορούσε η Ελίνα να απασχοληθεί, παρακαλούμε να επικονωνήσει μαζί της στο elinadrakopoulou@hotmail.com

Filed under: αγγελίες

2 Responses

  1. Ο/Η penny Aritzaki λέει:

    ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΕΓΩ ΟΝΟΜΑΖΟΜΑΙ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΑΡΙΤΖΑΚΗ.ΕΙΜΑΙ 18 ΧΡΟΝΩΝ.ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΝΑΥΠΑΚΤΟ.ΚΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΨΑΧΝΩ ΓΙΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ.ΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕ ΒΑΛΕΙ ΣΤΟ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ ΤΟΥ.ΓΡΑΦΩ ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ ΜΟΥΣΙΚΗ.ΔΙΚΟΥΣ ΜΟΥ ΣΤΙΧΟΥΣ.ΚΑΙ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΑΩ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.ΤΟ ΤΗΛ,6959553010.ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ ΑΣ ΜΕ Παρει τηλ.οποια ωρα θελει.θελω να τραγουδαω το καλοκαιρι.

    • Ο/Η penny Aritzaki λέει:

      ΟΝΟΜΑΖΟΜΑΙ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΦΩΝΑΖΟΥΝ ΛΕΝΗ.ΕΙΜΑΙ 18 ΕΤΩΝ.ΣΕ ΗΛΙΚΙΑ 7 ΕΤΩΝ ΑΡΧΙΣΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΥ ΧΟΡΟΥ ΧΟΡΕΥΟΝΤΑΣ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΟΠΩΣ:ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ,ΦΛΟΙΣΒΟΣ,COPA-CAMPANA ΞΗΡΟΠΗΓΑΔΟΥ.ΧΟΡΟ ΕΚΑΝΑ ΓΙΑ 8,5 ΧΡΟΝΙΑ.ΥΣΤΕΡΑ ΣΕ ΗΛΙΚΙΑ 13 ΕΤΩΝ ΜΠΗΚΑ ΣΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΚΗΝΗ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗΣ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ.ΟΠΟΥ ΕΚΕΙ ΤΡΑΓΟΥΔΟΥΣΑ ΚΑΙ ΕΚΑΝΑ ΦΩΝΗΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ.ΣΤΗΝ Α’ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΕΓΡΑΨΑ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ ΜΟΥ ΣΤΙΧΟΥΣ ΟΠΟΥ ΠΕΡΥΣΙ ΤΟ 2010 ΚΕΡΔΙΣΑ ΣΕ ΕΝΑΝ ΜΟΥΣΙΚΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΣΤΙΧΟΥ ΤΟΠ 10 ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ.ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΜΕ ΤΙΤΛΟ ΠΡΑΣΙΝΟ ΧΡΩΜΑ ΣΕ ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΓΙΑΝΝΗ ΖΟΥΓΑΝΕΛΗ.ΤΟ 2009–2011 ΕΚΑΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΑΘΛΗΜΑ ΣΤΙΒΟΥ.ΣΤΑ 17 ΜΟΥ ΚΕΡΔΙΣΑ ΚΑΙ ΣΕ ΕΝΑΝ ΑΛΛΟΝ ΜΟΥΣΙΚΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΟΠΟΥ ΕΓΡΑΨΑ 10 ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΟΥΝ ΜΕ ΤΟ CD ΣΤΙΣ 16 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2011.ΑΡΧΙΣΑ ΑΠΟ ΜΟΝΗ ΜΟΥ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΙΘΑΡΑΣ ΔΙΧΩΣ ΚΑΝ ΝΑ ΠΑΩ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΣΧΟΛΗ.ΠΗΡΑ ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ ΚΙΘΑΡΑΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΙΘΑΡΑ ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΑ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΑΥΤΕΣ ΠΡΟΣΕΧΤΙΚΑ.ΚΙ ΕΤΣΙ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΩ ΝΑ ΠΑΙΖΩ.ΕΙΧΑ ΜΠΕΙ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΣΕ ΕΝΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ ΚΑΙ ΦΕΤΟΣ ΑΠΟ ΤΙΣ 25 ΜΑΡΤΙΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑ ΣΕ ΣΥΝΑΥΛΙΕΣ ΤΟΥ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΟΣ ΑΥΤΟΥ.ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΕΛΕΙΩΣΑ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΚΑΠΟΥ.ΘΕΛΩ ΝΑ ΞΑΝΑΣΧΟΛΗΘΩ ΜΕ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ.ΣΤΙΣ 23 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2007 ΗΜΟΥΝΑ ΣΕ ΜΙΑ ΜΟΥΣΙΚΟΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΗΘΟΠΟΙΟΥΣ ΑΠΟ ΠΑΤΡΑ,ΑΓΡΙΝΙΟ ΚΑΙ ΑΘΗΝΑ ΣΤΗΝ ΠΑΠΑΧΑΡΑΛΑΜΠΕΙΟ ΑΙΘΥΟΣΑ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ.ΓΙΑ ΤΡΙΤΗ ΦΟΡΑ ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΟΠΟΥ ΜΕ ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΟΥΣΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΩΝΗ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΣΟ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΕΙΜΑΙ.Ο ΚΟΣΜΟΣ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΜΕ ΑΓΑΠΗΣΕ ΚΑΙ ΜΕ ΨΗΦΗΣΕ ΜΕ 2.659 ΨΗΦΟΥΣ ΣΕ ΕΝΑΝ ΑΛΛΟΝ ΜΟΥΣΙΚΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑ.ΑΝ ΕΙΣΤΕ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΜΟΥ ΧΑΡΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΑΣ.ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ 6959553010.

Υποβολή απάντησης

Σήμερα είναι η κατάλληλη μέρα για να βρεις την δουλειά που ψάχνεις

Μαρτίου 2011
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Φεβ   Απρ »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Από εκεί μας ξέρετε

Error: Twitter did not respond. Please wait a few minutes and refresh this page.

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 116 other followers

